4tech

Czcionka
Rejestracja Login
Jesteś tutaj: Start » Oferta » Usługi » Serwis
piątek, 20 Lip 2018

Serwis

Email Drukuj PDF

Wykorzystywany w firmie system informatyczny wymaga bieżącej konserwacji, a także okresowych czynności serwisowych. Jako autor systemu plan9000 znamy wszystkie aspekty jego funkcjonowania w firmach, wiemy, gdzie mogą tkwić źródła problemów i jak je eliminować. W celu zapewnienia naszym klientom maksymalnego komfortu pracy z wdrażanym przez nas systemem świadczymy usługi opieki autorskiej.

Obejmuje ona:

  •   Udostępnianie przez 4TECH poprawionych wersji programów, w których działaniu użytkownicy wykryją działanie niezgodne z dokumentacją.
  •   “Hot line” – możliwość korzystania z konsultacji, udzielanych telefonicznie lub drogą mailową, służących:
    • wyjaśnianiu wątpliwości związanych z działaniem programu, 
    •  pomocy w przypadku trudności w wykonywaniu prostych prac operatorskich,
    •  pomocy przy administrowaniu programem,
    •  umożliwieniu zabezpieczenia systemu w przypadku awarii sprzętu lub oprogramowania,
    •  pomocy w diagnostyce problemów związanych z działaniem programu.
  •   “Serwis zdalny” – możliwość korzystania ze zdalnego dostępu do instalacji programu u klienta w celu:
    •  pomocy użytkownikowi w obsłudze programu,
    •  wykonywania drobnych prac z zakresu konfiguracji programu i jego instalacji,
    •  diagnostyki problemów związanych z działaniem programu
    •  naprawy błędu bezpośrednio po ustaleniu przyczyn i wykonaniu korekty programu.
  •   Gotowość 4TECH do:
    •  realizacji szkoleń w siedzibie 4TECH lub klienta, w zakresie użytkowania programu,
    •  udzielania konsultacji merytorycznych dotyczących zagadnień objętych programem po uprzednim pisemnym zgłoszeniu problemu,
    •  usuwania skutków awarii innych niż błędy programu,
    •  realizacji prac modernizacyjnych programu.
  •   Prawo do otrzymywania nowych wersji (upgrade) programu.

Użytkownicy systemu w ramach serwisu mają możliwość korzystania ze wsparcia oferowanego przez 4TECH w zakresie bieżącej obsługi systemu oraz diagnostyki i rozwiązywania problemów związanych w użytkowaniem systemu.

W razie potrzeby Klient może zwrócić się do 4TECH z wnioskiem o wykonanie prac dodatkowych np.:

  •   przeprowadzenie dodatkowych szkoleń,
  •   usunięcie skutków awarii innych niż wywołane błędnym działaniem programu,
  •   realizację prac modernizacyjnych lub rozszerzających funkcjonalność programu o obsługę specyficznych potrzeb klienta.

Umowa serwisowa gwarantuje Klientowi ustalone, preferencyjne stawki za wykonywanie prac dodatkowych.

Aktualności

  • Nowe oblicze CMMS - plan9000.net

    Nowe oblicze CMMS - plan9000.net Nowe oblicze systemu CMMS (Computerised Maintenance Management System) plan9000.net to nowoczesne i kompleksowe rozwiązanie wspomagające działania służb utrzymania ruchu, wspierające zarządzanie serwisem, gospodarką remontową i inwestycjami. Zapraszamy…




    Więcej…
  • Audit Systemu Zarządzania Jakością

    W lipcu, w siedzibie naszej firmy, został przeprowadzony audit Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO 9001:2008. Audit dostarczył dowodów, że system zarządzania jest ustanowiony, utrzymywany…




    Więcej…
  • Konferencja w Krakowie

    4TECH przedstawiła swój produkt plan9000.net na Konferencji w Krakowie zatytułowanej "IV Rewolucja Przemysłowa". System plan9000.net został wymieniony i zaprezentowany wśród systemów wspierających koncepcję Przemysłu 4.0.,…




    Więcej…